Tuesday, October 14, 2014

Setiap Hari menCounting Days

Assalamualaikum dan Selamat Tengahari..

Dikesempatan ni, saya nak minta maaf kepada semua yg mengenali saya..Kalaulah saya ada wat salah secara sengaja atau x sengaja maafkan sy ye..Doakan saya selamat bersalin anak kedua ni..dah cukup 39 weeks ni n setiap ari saya menghitung..rasa berdebar2 pun ada, takut, seram, sejuk semua ada.. In Sya Allah dengan berkat doa semua harap semuanya berjalan dengan lancar..

Pregnancy kali ni berbeza sikit dari yg pertama dulu.. Dulu masa ikhwan walaupun teruk tp masih blh bertahan n bekerja sampai bersalin.. Tapi yang kali ni alah 3 bulan yg pertama ja..ok dari yang pertama tapi masa akhir2 nak dekat ni slalu penat n letih..Menghitung hari nak bersalin ja..cuma masa x sampai lagi..Kali ni pun sy masih xtau baby apa yg saya kandung..Saya x kisah pun janji bayi dalam kandungan saya sihat n cukup sifat semua..In sya allah..Doakan sy k..

:: Ya Allah, permudahkanlah, dan jangan Kau sukarkan kerana Engkau yang maha memudahkan, segala yang susah adalah mudah bagiMu.. Ya Allah, sempurnakanlah dengan kebaikan & rahmatMu


Glitter Generators

No comments:

Post a Comment