Wednesday, June 26, 2013

I miss my boss!!

Assalamualaikum.. Tajuk gempaq x?.. Sebenarnya betul aku miss sgt my ex-bosses.. ntah lah sejak pertukaran my bos semua jadi kelam kabut..Sejak kedatangan yang baru dan agak clumsy ni ada ja yg serba x kena..Tp nak wat apa work must still go on kan..Itulah periuk nasi aku..Hope akan ada gud news soon..

My best bos ever, En. Rusdi..Very humble n soft spoken bos..Xpernah nak susahkan staf dia..sronok sgt keja di bawah dia walaupun masa tu unit aku cuma kami berdua ja..Xpernah rasa nak kalut atau stress..I really2 miss u, En.Rusdi..Kan baik kalau En.  Rusdi x tukar ke Pejabat SPT..Tapi nak wat cam na dia pun dah selesa n sronok kat tempat bru dia..En. Rusdi, Thanks a lot sebab banyak ajaq farah dr zero to sumthing..Bos, kalau ada salah dan silap sepanjang di bawah En.Rusdi, farah minta maaf..

This is my boss aka gud fren, Puan Yati.. Walaupun dibawah Puan Yati x lama lebih kurang 1 tahun ja tapi mmg best gak..Agak happy keja ngan dia walaupun sedikit stress tapi x teruk sgt sebab Puan Yati pun dalam proses pembelajaran kan.. Tapi yang malang nya dia pun bertukar ke Pejabat perumahan di Taman Tun Sardon.. Rasa agak terkilan sebab 2 of my gud bosses x dak kat sini..  I really will miss u too puan.. Walaupun kita bru kenal tapi thanks a lot sebab banyak tolong farah n kalau ada tersilap apa2 farah minta maaf..Hope walaupun kita jauh tapi frenship kita x kan putus..



Mode:Aku betul2 merasa kehilangan 2 bos yang aku rasa cukup baik..ntahlah pendapat orng lain mcm mana tpi bagi aku yg banyak bekerja direct ngan depa, BOTH OF U REALLY A GUD BOS!! miss working wif u guys.. Aku doakan mereka baik2 sahaja dan Good Luck di tempat keja baru..
 
 
 

 

No comments:

Post a Comment