Wednesday, June 19, 2013

Alahai!!!






Ya Allah, alhamdullillah kerana aku masih hidup untuk meneruskan amalan ku..

Assalamualaikum..Alahai lamanya x meng'update' blog ni..Dah berhabuk punya tebai sampai password pun aku leh lupa..yang boleh update ni pun sebab member seopis selaku member baik aku yg rajin sgt update walaupun cerita sebungkus nasi lemak..hahaha..Jadi semangat aku pun tiba2 mai.
Dah setaun tinggal ni rasa mcm byk sgt nak crita..Alhamdulillah syukur sangat 15 disember 2012 aritu kami satu family dah pindah keumah baru..syok sgt duk umah baru ni..pic nanti aku update k.semua ada dlm hp kebetulan hp ku masuk sepital..aduk rasa cam patah tangan kanan lak x dak hp..Pic yg ada dalam simpanan ni je..

Pic ni semua sebelum kami pindah masuk..









Yang ni lak lepas dah pindah..ingat senang ke nak pindah umah ni..seminggu penat x hilang tau..
 -ruang tamu-
 -tempat makan-
 -entrance nak ke dapur-
 -hubby fav corner-
 -my best fren-


4 Mei ritu genap lah usiaku 27 tahun..huahua cheq dah tua lah..lg 3 taun ja nak masuk 3 series dah..cepat sungguh masa berlalu..Anak masih sorang ye..the one n onli:-

Jeng


Jeng



Jeng




Jeng



Jeng



Muhammad Syafiq Ikhwan

Semoga Allah akan memurahkan rezeki lagi dan memakbulkan doaku..Azam tahun lepas ada yg x tercapai lagi..hope tercapai tahun ni..Doakan aku ye frens..

Oklah nanti kita sambung lagi..harap lepas ni x malas2 dah n x tgg sampai bertahun bru nak hupdate..hihi
babai..












Glitter Generators

4 comments:

  1. SELAMAT DATANG FARA.... RUMAH FARA CANTIK SANGAT....BILA NAK BUAT HOUSE WARMING KAT KITAORANG

    ReplyDelete
  2. hahaha..Tq sis..xyah lah tunggu house warming..mai ja..nanti raya mai k ngan family..

    ReplyDelete
  3. wey gila cantik umah hg..heaven..bla nk jemput kami p n i..:P

    ReplyDelete
  4. hahaha,rumah baru semua cantik wei..nanti jemput lah mai..mmg rumah aku terbuka untuk ampa2 semua. :-p

    ReplyDelete